Latvijas mazo skolu reitinga topā iekļūst Špoģu vidusskola
25.08.2021
AKTUĀLI
Ir nopublicēts ”Latvijas skolu reitings 2021”. Tajā skolas tika sadalītas lielajās un mazajās skolās, kā arī ģimnāzijās.
Mazo skolu reitingā šogad tika iekļautas 24 skolas. To starpā Špoģu vidusskola ierindojās 6. vietā ar 13 ballēm. Špoģu vidusskolu apsteidza RTU inženierzinātņu vidusskola (123,33 balles), kas ierindojās 1. vietā, tai sekoja Rudzātu vidusskola (29,24 balles), Daugavpils Saskaņas pamatskola (20,91 balles), Auces vidusskola (19 balles) un Rēzeknes 5. vidusskola ar 13,33 ballēm.
Ģimnāziju topā, pirmo reizi 30 gadu laikā Rīgas Valsts 1. ģimnāzija zaudēja līderpozīciju un ierindojās 2. vietā. Par labāko ģimnāziju šogad atzīta Rīgas Valsts 2. ģimnāzija, savukārt 3. vietā ierindojās Rīgas Valsts vācu ģimnāzija.
Lielo skolu reitingā 1. vieta - Rīgas 10. vidusskolai, 2. vieta - Rīgas 40. vidusskolai, bet 3. vieta - Rīgas Franču licejam.
Skolu reitingu veido, pamatojoties uz valsts un atvērto olimpiāžu rezultātiem, skolu zinātnisko konferenču rezultātiem un citiem sasniegumiem. Ar savu darbību fonds vēlas palīdzēt valstij un sabiedrībai izaudzināt talantīgos skolēnus, kas nākotnē būs valsts intelektuālais balsts.
Mēs izmantojam savus un trešo pušu sīkfailus, lai nodrošinātu jūsu apmeklējuma drošību. Lai uzzinātu vairāk par mūsu sīkfailu politiku, noklikšķiniet šeit.
Jūs varat piekrist visām sīkdatnēm, noklikšķinot uz “Apstiprināt visas”, vai noraidīt tās, noklikšķinot uz “Noraidīt”.
Ja tīmekļa vietnes lietotājs noklikšķina uz pogas “Noraidīt”, tīmekļa vietnē tiek saglabātas obligātās sīkdatnes, kas ir nepieciešamas tīmekļa vietnes darbībai un kuru izmantošanai nav nepieciešama lietotāja piekrišana
Obligātās sīkdatnes nodrošina vietnes pamatfunkcijas, piemēram, pieteikšanos un konta pārvaldību. Bez obligātajām sīkdatnēm tīmekļa vietni nav iespējams pienācīgi izmantot.
Mērķis:
Analītiskās sīkdatnes tiek izmantotas, lai redzētu, kā apmeklētāji izmanto vietni, piemēram, analītiskās sīkdatnes. Šīs sīkdatnes nevar izmantot, lai tieši identificētu konkrētu apmeklētāju.