Lai paplašinātu skolēnu prasmes un veicinātu interesi par eksaktajām zinātnēm, Uzdevumi.lv portālā tika rīkots tiešsaistes konkurss matemātikā 2.-12. klašu skolēniem “MATEMĀTISKAIS ĶĒRIENS”. Arī Lāču pamatskolas skolēni aktīvi izmantoja piedāvāto iespēju un laikā posmā no 27.marta līdz 14.aprīlim iesaistījās dažādu matemātisko uzdevumu risināšanā. Konkurss norisinājās divās kārtās. Pirmajā kārtā piedalījās divdesmit 2. -9. klases skolēni. Lai turpinātu dalību otrajā kārtā bija pareizi jāizrisina vismaz puse no piedāvātajiem uzdevumiem, kas savukārt bija diezgan sarežģīti. Un rezultātā tikai pieci skolēni bija tikuši līdz 2. kārtas izaicinājumam. Šobrīd ir zināmi provizoriskie rezultāti un mums prieks paziņot, ka 2.klases skolniece Jeļizaveta Ivanova (skolotāja J. Semjonova) veiksmīgi pārvarējusi 50% barjeru un 8.klases skolēns Artjoms Žemčugovs (skolotāja T. Lamņova) rezultātā ir ieguvis 67%. Tas tik tiešām ir lielisks rezultāts, jo no visas valsts piedalījās 900 astotklasnieki un mūsu skolēnam Artjomam ir 40. labākais rezultāts! Skolēni saņems atzinības rakstus no portāla Uzdevumi.lv par savu dalību un labu sniegumu! Apsveicam Jelizavetu un Artjomu, kā arī viņu skolotājus ar labiem rezultātiem!
Mēs izmantojam savus un trešo pušu sīkfailus, lai nodrošinātu jūsu apmeklējuma drošību. Lai uzzinātu vairāk par mūsu sīkfailu politiku, noklikšķiniet šeit.
Jūs varat piekrist visām sīkdatnēm, noklikšķinot uz “Apstiprināt visas”, vai noraidīt tās, noklikšķinot uz “Noraidīt”.
Ja tīmekļa vietnes lietotājs noklikšķina uz pogas “Noraidīt”, tīmekļa vietnē tiek saglabātas obligātās sīkdatnes, kas ir nepieciešamas tīmekļa vietnes darbībai un kuru izmantošanai nav nepieciešama lietotāja piekrišana
Obligātās sīkdatnes nodrošina vietnes pamatfunkcijas, piemēram, pieteikšanos un konta pārvaldību. Bez obligātajām sīkdatnēm tīmekļa vietni nav iespējams pienācīgi izmantot.
Mērķis:
Analītiskās sīkdatnes tiek izmantotas, lai redzētu, kā apmeklētāji izmanto vietni, piemēram, analītiskās sīkdatnes. Šīs sīkdatnes nevar izmantot, lai tieši identificētu konkrētu apmeklētāju.